Аутсорс IT: сучасне рішення для зростаючих компаній

Передача частини IT-повноважень компанії зовнішнім постачальникам називається IT-аутсорсинг. Процедура забезпечує ряд переваг, в тому числі дозволяє зняти навантаження з співробітників і дати їм можливість зосередитися на інших ключових напрямках роботи. Щоб послуга дійсно принесла практичну користь, довіряти її слід перевіреним фахівцям з досвідом і хорошою репутацією.

Аутсорс IT: сучасне рішення для зростаючих компаній

Причини перевести IT на аутсорсинг

Рішення провести аутсорс IT обумовлено наступними перевагами:

  • економія фінансів – компанії не потрібно утримувати команду штатних IT-фахівців, витрачати гроші на їх забезпечення;
  • доступність новітніх рішень – підприємство отримує доступ до сучасних технологій без необхідності вкладати власні кошти;
  • досягнення балансу – технічні процеси переходять до фахівців на аутсорсингу, а штатні співробітники можуть зайнятися важливими справами для розвитку бізнесу.

Аутсорсинг – вигідне рішення для оптимізації діяльності компанії і виведення її на новий рівень розвитку. Такий підхід доречний для технологічних стартапів, які не можуть собі дозволити забезпечувати значний штат постійного персоналу на ранніх етапах становлення.

Моделі аутсорсингу для IT

Гнучкість дозволяє налаштувати IT-аутсорсинг (Київ) під потреби конкретного бізнесу. Компанія разом з постачальником віддалених послуг можуть проаналізувати діяльність і вибрати одну з трьох моделей співпраці:

  1. функціональний аутсорсинг – віддалені фахівці беруть на себе тільки частину IT-повноважень, зокрема технічну підтримку, управління серверами;
  2. повний аутсорсинг – діяльність IT-підрозділу бізнесу повністю переходить на «віддаленку»;
  3. проектний аутсорсинг – компанія може користуватися послугами позаштатних айтішників для реалізації окремих проектів (розробка програмного забезпечення, інтеграція нової інфраструктури тощо).

Функціональний аутсорсинг можна вважати найоптимальнішим варіантом взаємодії для малого та середнього бізнесу. Компанія передає частину обов'язків віддаленим співробітникам, але при цьому кермо управління IT-процесами залишається в руках її топ-менеджменту. Між бізнесом і аутсорсинговою компанією повинна бути налагоджена чітка комунікація за заздалегідь затвердженими каналами. Це дозволить своєчасно і без спотворень виконувати поставлені завдання.